Vores telefonbog er nu tilgængelig i webapp form. Ønsker du at prøve den?

Nej tak Ja tak

x
Guides

God service er god forretning

God service handler om kommunikation og klare aftaler. Det er hvad Byggeriets Servicekoncept handler om.


God service handler om kommunikation og klare aftaler:

  • Hvor kan du få fat i nøglen til huset?
  • Hvem skal du ringe til, hvis materialerne ikke bliver leveret til tiden, eller sikringerne springer?
  • Hvilken betydning får det for pris og afleveringsfrist, hvis kunden vil have ekstra-arbejder eller ændringer i den oprindelige aftale?

Byggeriets Servicekoncept hjælper dig til at lave klare aftaler og give en god service - og det er en god forretning.


Den bedste sælger er en tilfreds kunde

Når de private kunder vælger håndværksvirksomhed, vælger de nemlig helst en lokal virksomhed, som de tidligere har haft gode erfaringer med, eller en virksomhed, som de har fået anbefalet.

Og de kunder, der er tilfredse med et arbejde, vil ofte anbefale virksomheden til andre. Det viser flere undersøgelser fra bl.a. Ziirsen Research og reklamebureauet Nørgård Mikkelsens analyseafdeling.


Hvor og hvordan?

Med Byggeriets Servicekoncept er du godt rustet til at give en god service.

I venstremenuen kan du klikke dig frem til mere information om de forskellige materialer i Servicepakken.
I boksene til højre kan du downloade eller bestille de nævnte materialer.