Vores telefonbog er nu tilgængelig i webapp form. Ønsker du at prøve den?

Nej tak Ja tak

x
Guides

God service er god forretning

God service handler om kommunikation og klare aftaler. Det er hvad Byggeriets Servicekoncept handler om

Dansk Byggeri har i samarbejde med Forbrugerrådet udviklet Byggeriets Servicekoncept, som er en hjælp til at sikre præcise aftaler mellem kunden og virksomheden om en byggeopgave. Servicekonceptet er en rettesnor for og en huskeliste om, hvordan en byggeopgave kan gennemføres fra den første kontakt til arbejdet afleveres. 

God service handler om kommunikation og klare aftaler. For eksempel:

  • Hvor kan du få fat i nøglen til huset?
  • Hvem skal du ringe til, hvis materialerne ikke bliver leveret til tiden, eller sikringerne springer?
  • Hvilken betydning får det for pris og afleveringsfrist, hvis kunden vil have ekstra-arbejder eller ændringer i den oprindelige aftale?

Byggeriets Servicekoncept hjælper dig til at lave klare aftaler med dine kunder og give en god service. Det er en god forretning!

Blanketter

I Dansk Byggeris Servicebutik har du mulighed for at bestille en række blanketter, der kan være gode at bruge, når du udfører en byggeopgave for en privatkunde. Her finder du blandt andet standardaftalen AB Forbruger 

Gå til Servicebutikken

Hvordan må jeg reklamere?

Vær opmærksom på, om din markedsføring overholder Markedsføringslovens regler.



Læs mere om reglerne for markedsføring her